Prijzen en afrekenen
Alle prijzen zijn worden getoond in Euro’s, exclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders wordt aangegeven. Cezet heeft het recht om prijzen aan te passen. Als een order is geplaatst wordt deze niet aangepast. Bestellingen kunnen betaald worden met IDeal, credit card en PayPal.
Bezorgen en levertijden
De levertijden op onze website zijn indicatie tijden. Als producten op voorraad zijn worden deze doorgaans binnen 1-3 werkdagen geleverd, Er is geen compensatie voor een te late levering, Uitzonderingen zijn als wij geen levertijden kunnen afgeven voor producten die niet meer op voorraad zijn. In dat geval mag de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Cezet heeft dat zelfde recht wanneer blijkt dat producten niet meer door onze leveranciers tijdig beschikbaar zijn.
Wij bezorgen onze producten in samenwerking met DPD of DHL. Bezorgkosten zijn afhankelijk van het bezorgadres, land en grootte van de bestelling. De volgende verzendkosten berekenen wij voor levering binnen Nederland:
- € 4,95
- Vanaf € 200,– gratis levering
Levering Europa:
- € 11,95
- Vanaf € 300,– gratis levering
Voor bestellingen elders in Europa, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
Prijzen
verzenden
autoreparatie-lakken:
€
19,95.
Afnames
vanaf
20
liter:
prijzen
op
aanvraag.
Retourbeleid
•
Gratis
je
product
retour
sturen.
•
14
dagen
bedenktermijn,
na
ontvangst
van
je
product.
•
Product
ruilen?
Na
ontvangst,
verzenden
we
dezelfde
dag
je
nieuwe
product.
•
Geld
terug?
Binnen
5
dagen
na
ontvangst
wordt
het
bedrag
teruggeboekt.
Wij versturen alleen gratis het product retour indien het artikel beschadigd is aangekomen of niet werkt (alleen bij de elektrische gereedschappen). Bij overige redenen kunt u uiteraard het product retourneren maar zijn de verzendkosten voor de retournering voor uw rekening. Retourneren dient u binnen 7 dagen via mail aan te geven en binnen 14 dagen dient het artikel door ons te zijn ontvangen. Daarna ontvangt u de aankoopwaarde van het artikel retour.
Garantie
Al onze geleverde producten moeten in een goede staat worden afgeleverd. Bij aflevering moet u de goederen controleren op eventuele gebreken. Indien de goederen beschadigd zijn moet u ons binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen informeren. Klachten kunnen via info@cezet.com aan onze gemeld worden of via het contact formulier op de website. Als blijkt dat Cezet de verkeerde goederen geleverd heeft zullen wij deze vervangen.